Gyakran ismételt kérdések


1. Mikor és hogyan érkezik meg hozzám a megrendelt termék?

A megrendelt termékeket attól függően, hogy milyen kiszállítási módot választottál  GLS Hungary kézbesíti számodra a megadott címre, vagy az általad választott GLS CsomagPontra. Garantáltan 1 de legfeljebb 3 napon belül. (A munkanapokon 12:00 óráig beérkeett rendelések esetében tudjuk vállalni a garantált másnapi kiszállítást!)


2. Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termékeket?

Természetesen nálunk is, ahogy sok más webáruháznál is létezik a legnépszerűbb fizetési mód: az utánvét fizetés. Akkor kell kifizetned a termék árát, amikor azt a kezedbe kapod. A pénzt a futárcégnek adod, mi pedig tőlük kapjuk ezt meg utólag. Lehetőséged van a készpénzes fizetésre a futároknál illetőleg ha ezt a futár lehetővé teszi akkor a bankkártyás fizetésre is.

Ezen kívül van lehetőséged banki átutalás formájában is kiegyenlíteni a termékek díját. Bankszámlaszámunkat
itt találod. A kézbesítésen lassíthat, hiszen a megrendelt terméket, csak akkor áll módunkban postázni ha az összeg megjelent a számlánkon, vagy arról igazolást küldtél.

FIGYELEM! Az át nem vett termékek másodszori kézbesítését csak banki átutalással tudjuk vállalni. Vagyis ha már egyszer nem vettél át egy csomagot, de mindenképp szükséged van arra, azt kizárólag úgy tudjuk elküldeni újra, ha előre utalod a teljes összeget!


3. Mit tegyek, ha hibás a termék, vagy nem tetszik és szeretném visszaküldeni?

Minden vásárlónak joga van a vásárlástól történő elálláshoz, a vásárlástól számított 14 napon belül. Amennyiben hibás vagy rendeltetésszerű használat mellett -önhibán kívül- történik a termékkel valami akkor 14 napon túl is. Ekkor elektronikus levél (e-mail formájában) vedd fel velünk a kapcsolatot és részletesen írd le mi a hiba oka, miért szeretnéd visszaküldeni a terméket.

Amennyiben csak egyszerűen nem tetszik, akkor erre a linkre kattintva töltsd le elállási nyilatkozatunkat, kitöltve aláírva mellékeld a termékhez a számlával és a szállítólevéllel együtt és küldd vissza hozzánk, mi pedig visszafizetjük az árát!

A visszaküldés menetéről telefonon vagy elektronikus levél formájában is tájékoztatunk kérésedre, de erről itt a GY.I.K. 5. pontjában is olvashatsz bővebben. Itt tudod felvenni velünk a kapcsolatot: vedd fel velünk a kapcsolatot (info@rucyfashion.hu / +36706051045) és tájékoztatunk a csere menetéről.


4. Mit tegyek, ha nem jó a méret és szeretném visszaküldeni / ki szeretném cserélni?

Ha szeretnéd megtartani a terméket, csak másik méret lenne inkább a megfelelő, úgy telefonon vagy elektronikus levél formájában vedd fel velünk a kapcsolatot (info@rucyfashion.hu / +36706051045) és tájékoztatunk a csere menetéről. Erről itt a GY.I.K. 5. pontjában is olvashatsz bővebben.

Minden vásárlónak joga van a vásárlástól történő elálláshoz, a vásárlástól számított 15 napon belül. Így, ha a méretproblémás terméket végleg szeretnéd visszaküldeni, úgy erre a linkre kattintva töltsd le elállási nyilatkozatunkat, kitöltve aláírva mellékeld a termékhez a szállítólevéllel és a számlával együtt és küldd vissza hozzánk, mi pedig visszafizetjük az árát!


5. Mi a visszaküldés menete?

A visszaküldésről külön adhatunk tájékoztatást telefonon vagy elektronikus levél (e-mail) formájában is, ha ezt külön kéred, de az alábbiakban részletezzük ennek menetét.

  1. Nyomtass ki és tölts ki 1 db elállási nyilatkozatot innen
    (csere esetén is, csak akkor azt tüntesd fel, hogy cseréről van szó, illetve azt is mindenképp pontosan jelöld meg, milyen méretre szeretnéd cserélni)

  2. Jelöld meg címre vagy bankszámlaszámra szeretnéd kérni a kifizetést! Ezeket kérünk pontosan tüntesd fel! (csere esetén csak akkor van relevanciája, ha teljesen más termékre szeretnéd cserélni az adott terméket, és a vételárakban különbözet van)

  3. A visszaküldési opciók:
    1. postai visszaküldés címre: Angiko Kft., 2011 Budakalász, Szent László utca 59.
    2. visszaküldés címre egyéb futárszolgálattal: Angiko Kft., 2011 Budakalász, Szent László utca 59.
    3. MINDEN ESETBEN -visszaküldés módjától függetlenül- levél formájában értesíts minket a feladásról és arról is, ha ennek valami különleges kódja, sorszáma van, ami az átvétel szempontjából számunkra is fontos lehet. (pl. RL… szám posta esetében)

  4. Amennyiben kérdésed lenne, úgy kérünk keress fel minket az info@rucyfashion.hu címen, vagy a +36706051045 telefonszámon.


6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagom?

Az át nem vett küldemények minden esetben visszakerülnek a címzetthez, vagyis hozzánk. Ilyen esetben értesíteni szoktuk a megrendelőt, mivel elképzelhető, hogy akaratán kívül nem történt meg a kézbesítés. A futár cégek egyébként minden esetben telefonon, SMS-ben és/vagy e-mail útján is küldenek tájékoztatást a kézbesítés napján, annak várható időpontjának megjelölésével.

Amennyiben a küldemények átvétele önhibából nem történt meg (vagyis nem mentél el érte az automatába, postára, stb. ) de szeretnéd a termékeket, akkor az ismételt kézbesítést kizárólag előre utalás ellenében van módunk csak teljesíteni!