1. Mikor és hogyan érkezik meg hozzám a megrendelt termék?
A megrendelt termékeket attól függően, hogy milyen kiszállítási módot választottál GLS Hungary kézbesíti számodra a megadott címre, vagy az általad választott GLS CsomagPontra. Garantáltan 1 de legfeljebb 3 napon belül. (A munkanapokon 12:00 óráig beérkeett rendelések esetében tudjuk vállalni a garantált másnapi kiszállítást!)
2. Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termékeket?
Természetesen nálunk is, ahogy sok más webáruháznál is létezik a legnépszerűbb fizetési mód: az utánvét fizetés. Akkor kell kifizetned a termék árát, amikor azt a kezedbe kapod. A pénzt a futárcégnek adod, mi pedig tőlük kapjuk ezt meg utólag. Lehetőséged van a készpénzes fizetésre a futároknál illetőleg ha ezt a futár lehetővé teszi akkor a bankkártyás fizetésre is.
Ezen kívül van lehetőséged banki átutalás formájában is kiegyenlíteni a termékek díját. Bankszámlaszámunkat itt találod. A kézbesítésen lassíthat, hiszen a megrendelt terméket, csak akkor áll módunkban postázni ha az összeg megjelent a számlánkon, vagy arról igazolást küldtél.
FIGYELEM! Az át nem vett termékek másodszori kézbesítését csak banki átutalással tudjuk vállalni. Vagyis ha már egyszer nem vettél át egy csomagot, de mindenképp szükséged van arra, azt kizárólag úgy tudjuk elküldeni újra, ha előre utalod a teljes összeget!
3. Mit tegyek, ha hibás a termék, vagy nem tetszik és szeretném visszaküldeni?
Minden vásárlónak joga van a vásárlástól történő elálláshoz, a vásárlástól számított 14 napon belül. Amennyiben hibás vagy rendeltetésszerű használat mellett -önhibán kívül- történik a termékkel valami akkor 14 napon túl is. Ekkor elektronikus levél (e-mail formájában) vedd fel velünk a kapcsolatot és részletesen írd le mi a hiba oka, miért szeretnéd visszaküldeni a terméket.
Amennyiben csak egyszerűen nem tetszik, akkor erre a linkre kattintva töltsd le elállási nyilatkozatunkat, kitöltve aláírva mellékeld a termékhez a számlával és a szállítólevéllel együtt és küldd vissza hozzánk, mi pedig visszafizetjük az árát!
A visszaküldés menetéről telefonon vagy elektronikus levél formájában is tájékoztatunk kérésedre, de erről itt a GY.I.K. 5. pontjában is olvashatsz bővebben. Itt tudod felvenni velünk a kapcsolatot: vedd fel velünk a kapcsolatot (info@rucyfashion.hu / +36706051045) és tájékoztatunk a csere menetéről.
4. Mit tegyek, ha nem jó a méret és szeretném visszaküldeni / ki szeretném cserélni?
Ha szeretnéd megtartani a terméket, csak másik méret lenne inkább a megfelelő, úgy telefonon vagy elektronikus levél formájában vedd fel velünk a kapcsolatot (info@rucyfashion.hu / +36706051045) és tájékoztatunk a csere menetéről. Erről itt a GY.I.K. 5. pontjában is olvashatsz bővebben.
Minden vásárlónak joga van a vásárlástól történő elálláshoz, a vásárlástól számított 15 napon belül. Így, ha a méretproblémás terméket végleg szeretnéd visszaküldeni, úgy erre a linkre kattintva töltsd le elállási nyilatkozatunkat, kitöltve aláírva mellékeld a termékhez a szállítólevéllel és a számlával együtt és küldd vissza hozzánk, mi pedig visszafizetjük az árát!
5. Mi a visszaküldés menete?
A visszaküldésről külön adhatunk tájékoztatást telefonon vagy elektronikus levél (e-mail) formájában is, ha ezt külön kéred, de az alábbiakban részletezzük ennek menetét.
6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagom?
Az át nem vett küldemények minden esetben visszakerülnek a címzetthez, vagyis hozzánk. Ilyen esetben értesíteni szoktuk a megrendelőt, mivel elképzelhető, hogy akaratán kívül nem történt meg a kézbesítés. A futár cégek egyébként minden esetben telefonon, SMS-ben és/vagy e-mail útján is küldenek tájékoztatást a kézbesítés napján, annak várható időpontjának megjelölésével.
Amennyiben a küldemények átvétele önhibából nem történt meg (vagyis nem mentél el érte az automatába, postára, stb. ) de szeretnéd a termékeket, akkor az ismételt kézbesítést kizárólag előre utalás ellenében van módunk csak teljesíteni!